Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

~Μάνος Ναρασλής~

Ο Μάνος Ναρασλής γεννήθηκε το 1990 στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε να αρθρώνει δημόσιο λόγο σε ηλικία 20 ετών και συνεχίζει μέχρι σήμερα.



{Τυρβώδης αλήθεια } Να ήμουν μια στάλα ιδρώτα στον λαιμό σου.
Να κατρακυλούσα στο κορμί σου,
χαράζοντας την επιδερμίδα σου,
αυλακώνοντας το μυαλό σου,
να γινόμουν ενοχή.
Και ας κατέληγα γυμνή, ταπεινωμένη,
να σκάω στο χώμα σαν αλήθεια ξεχασμένη,πρόστυχη,
σαν εκείνη την ανάμνηση που όσο και αν θέλεις να ξεχάσεις
σε κατακτά τις νύχτες.





{Πέντε φορές το πάθος για να γίνει ενοχή } Εγώ είμαι το πάθος και η αμαρτία,
οι σκέψεις οι πρόστυχες νυχτων σιωπής,
οι πράξεις φόβου και ενοχής.
Εγώ είμαι το πάθος και η αμαρτία,
στάζω από τα χείλη σου στα λόγια τα ανείπωτα.
Κρύβομαι στα χαμόγελα,
ρέω στις πληγές,
χαράζω τις μνήμες σου.
Εγώ είμαι το πάθος και η αμαρτία.
Γεννώ τους οργασμούς, ξυπνώ τις πιο άγριες ορμές σου.
Εγώ είμαι το πάθος και η αμαρτία.
Γίνομαι ό,τι φοβήθηκες και ό,τι από το φόβο σε λυτρώνει.
Εγώ είμαι το πάθος και η αμαρτία.
Έτσι κερδίζω την αθανασία μου,
μέσα από εσένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου