Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

~Σάντι Βασιλείου~


Η Σάντι Βασιλείου γεννήθηκε το 1995. Ζει στην Αθήνα και σπουδάζει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Η ποιητική συλλογή της 28 μέρες κάτω από τη γη κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Θράκα το 2017. 








[Εξορκισμός]

Τόλμησες να τραυματιστείς
Αγκαλιάζοντας εμένα
Τη γεμάτη αγκάθια

Τώρα τα βράδια ο πατέρας μου
Σε κρεμά απ’ το παράθυρο του σπιτιού
Φορά το καλό του ράσο
Σε χτυπά με την ξύλινη σκούπα

Προσπαθεί, λέει
Να διώξει
Τα δαιμόνια
 





[Το φτυάρι]

Η εκταφή συνέπεσε με τον ενταφιασμό μου
Ήσουν παρών σ’ αυτές τις δυο τελετές
Και μάλλον ήσουν αυτός που κρατούσε πάντοτε το φτυάρι

Ύστερα μου το έδωσες
Το κρέμασα με μια κλωστή απ’ το ταβάνι
Να κλυδωνίζεται από πάνω μας κάθε φορά που σ’ αγαπώ
Να μου θυμίζει πάντοτε πως είσαι επικίνδυνος

Πως ανά πάσα στιγμή
Θα κοπεί η κλωστή
Θα πέσει μες στα χέρια σου το φτυάρι

Και θα το ξανακάνεις






[Ο γίγαντας]

Πάντα της άρεσαν οι εκπλήξεις
Μα όταν της έκαναν δώρο εκείνα τα επιπλέον χρόνια
Δε χάρηκε και τόσο

Δεν ήταν που τα χρόνια αυτά
Δεν είχαν φτιαχτεί για εκείνη
Αλλά που κάποιος ήθελε να τα ξεφορτωθεί
Ήταν κυρίως
Που όταν κοιτούσε πλέον στον καθρέφτη ένιωθε
Πως ίσως είχε μεγαλώσει πολύ ξαφνικά πάρα πολύ

Θέλησε έπειτα να επιστρέψει
Στα παιδικά της ρούχα
Μα δε χωρούσε σε κανένα τους πια
Είχε ψηλώσει τόσο
Που δε χρειαζόταν καν να σκαρφαλώσει
Για να φτάσει στην κορυφή της φασολιάς
Δεν είσαι ο Τζακ, της είπαν
Κι εκείνη σκεφτόταν πως
Φυσικά και δεν ήταν ο Τζακ
Σίγουρα όχι

Ήταν ο γίγαντας

Εκείνη τη νύχτα αποφάσισε πως θα άρχιζε
Να τρώει ανθρώπους
Πως δε θα της άρεσαν πια οι εκπλήξεις
Και πως θα σταματούσε να κοιτάζει σε καθρέφτες

Έτσι κι αλλιώς
Οι καθρέφτες με μπερδεύουν
Στο μυαλό μου ήμουν πάντα ομορφότερη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου